Страхът при покупки на стоки е еквивалентен на страха при избора на услуги. Вътре в себе си знаете, че можете да предложите точното решение за този клиент, но по някаква причина не можете да го предразположите да предприеме крачката. Вместо това той казва: „Просто не мога да реша.“, „Дали наистина имам нужда от счетоводител или мога да се справя и сам?“, „Може ли точно тази фирма да ми помогне или да изчакам още малко?“ и т.н. Понякога изглежда, че точно тези невидими бариери са попречили на клиентите ви да продължат напред. Какво кара хората да се откажат от предложението, когато има ясно решение за проблемите им?
Страхът при покупки на стоки е еквивалентен на страха при избора на услуги. Вътре в себе си знаете, че можете да предложите точното решение за този клиент, но по някаква причина не можете да го предразположите да предприеме крачката. Вместо това той казва: „Просто не мога да реша.“, „Дали наистина имам нужда от счетоводител или мога да се справя и сам?“, „Може ли точно тази фирма да ми помогне или да изчакам още малко?“ и т.н. Понякога изглежда, че точно тези невидими бариери са попречили на клиентите ви да продължат напред. Какво кара хората да се откажат от предложението, когато има ясно решение за проблемите им?
Страх от непознатото
Потенциалните ви клиенти може да не са толкова добре запознати с всички счетоводни услуги. Вашата уеб страница трябва да бъде направена, за да информира, а не да продава. Когато се срещнете с тях, предразположете ги, бъдете като техен приятел, а не като обикновен търговец, който се стреми към бърза печалба.
Струват ли си парите счетоводните услуги?
Клиентите ви трябва да бъдат информирани за всички предимства и ползи от услугите, които предлагате. Колкото повече клиентите осъзнават колко са важни счетоводните услуги и оценят тяхната стойност, толкова по-голямо ще е и тяхното доверие като виждат, че реално си струват инвестираните средства. Кой би отказал да си спести време, пари и притеснения?
Страх да не бъдат излъгани
За съжаление, доста счетоводители не се водят по етичния кодекс, което може да доведе до лоша репутация на предлаганите счетоводни дейности. Трябва да бъдете честни и открити по отношение на вашите услуги и да поемете пълна отговорност за вашите обещания. Практикувайте така наречената „прозрачност“ и няма да имате проблеми.
Имат предразсъдъци от други хора
Понякога човек може да стане жертва на чужди възприятия. Когато някой направи лоша реклама на дадена услуга, съзнателно или не, ние сме склонни да се влияем от това мнение. Опитайте се да разберете кое точно ги тревожи и докажете, че не всички мнения са факти. Тук отново „прозрачността“ е от ключово значение за облекчаването на тази тревожност.
Това са страховете, които потенциалните ви клиенти могат да срещнат. Вашата работа е да установите доверие и да предадете стойността на счетоводните услуги с искреност и прецизност.
Корект Акаунт Консулт предлага пълна прозрачност и професионализъм.
Заявете вашата консултация днес и се уверете сами в нашите компетенции!