Нерядко се случва, дори и на нас счетоводителите, да пообъркаме фактурата и в бързината да я предоставим на нашия клиент. Нека например вземем случая, в който поради техническа причина сме дублирали номер на фактура, т.е. издали сме фактура с един и същи номер на двама различни клиента. Това не е толкова страшно, но какво трябва да направим в такъв случай!? И сега кредитно известие ли да издадем или протокол за анулиране!?
Нека да обърнем внимание на въпроса кога издаваме протокол за анулиране и известие /кредитно или дебитно/ ..
Първо да разгледаме какво е предназначението на протокола за анулиране и кредитното/дебитно известие. Кога издаваме протокол за анулиране и кога кредитно/дебитно известие!?
КОГА ИЗДАВАМЕ ИЗВЕСТИЕ /КРЕДИТНО ИЛИ… Статията е достъпна само Имате абонамент? Натиснете тук за вход.Отключете платения
абонаментен планБъдете винаги информирани
Платен Абонамент
за абонирани потребители